Vårt förråd!

Jag gick ner till tvättstugan för att fixa med tvätten. Insåg att jag inte hade nog med tvätt för att fylla en till maskin. Gillar verkligen inte att tvätta bara några få plagg.
 
Men nu råkar jag vara en samlare, vilket innebär att det i vårt förråd finns en massa smått och gott. Ärligt talat så är det smått kaos därinne, och nu snackar vi ett stort förråd.
 
I klädväg finns det från minsta bebiskläder till riktigt stora kläder, tidlösa kläder och omoderna, i skön oharmoni.
 
Så jag gick in i förrådet och började riva lite i säckar och kartonger. Dels ska alla barnkläder iväg på barnloppis och så skulle jag se om jag hittade nåt jag kunde tvätta upp till mig.
 
Det gjorde jag, om det är nåt att ha återstår dock att se :)
 
Det positivaste jag kan säga om att spara på det här viset är att när man går igenom kläderna får man en skön nostalgitripp. Men nu är det slutsparat! Nu ska det ut! Med få undantag!
 
Här skulle jag kunna bjuda på en bild på förrådet, men jag besparar er det...hihi
 
Istället ska jag posta det här inlägget och gå in i tvättstugan och fixa lite
 
 
 
 
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0