Vc Engelbrekt

Hade tänkt bege mig iväg till gymmet ikväll, men jag pysslar med nåt tristare känns det som...
En liten dump efter maten, typiskt.
Kan säkert träna ändå för jag tror inte det är en dump jag somnar av, men även om det är lindrigt så är det obehagligt. Plus att jag är trött efter min pratstund på Vc Engelbrekt.
 
Dom här stolarna och tapeten stöter man på i första väntrummet på Vc Engelbrekt, desutom finns det två röda skinnsoffor med silver ben i foajen. Dom riktiga väntrummen är inredda med svarta skinnsoffor, silverdetaljer och bokhyllor och bord i trä. Genomgående elegant och fint.
 
Tycker det är väldans intressant att Vc Engelbrekt, som är privat, går så bra!
Intressant eftersom både Ludvika och Smedjebacken politiskt är väldigt röda.
 
För mig var det inget svårt val om jag skulle stanna på Vc i Smedjebacken eller byta till Vc Engelbrekt, min husläkare som känner mig och som vet mina problem flyttade, så då flyttade jag också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0