I måndags...

Blev väckt av telefonen, det var M-L på dagis som berättade att Erik har vattkoppor...hehe, det hade vi totalt missat! Jag hade lagt märke till nån röd blupp men visste inte att det gick vattkoppor.
Hämtade mitt lilla gull och sen dess har det sagt plopp plopp plopp när fler och fler koppor dykt upp.
Själv förnekar han att han har vattkoppor...hihi
Ville ta kort men han ville absolut inte, men till slut ställde han upp...hahaha, sicken dramatisk kille va!
Han är faktiskt pigg trots att han har lite höjd temperatur, men på bilden ser han ju helt slut ut. Igår drog han på sig overallen och gick ut och lekte lite.
Jag tycker det är så skönt att han fick vattkoppor nu när han är liten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0