I söndags...

Har varit skakis och darrig i några dagar, och är det fortfarande, så därför har jag inte skrivit.
Ett tag trodde jag att jag nog höll på att bli sjuk, men darret kombineras med huvudvärk så det är såklart biverkningar från min nya medicin.
 
I söndags hade jag en så skön dag som gav mig assor av härlig energi!
Jag var bjuden till Mirva på sminkparty med Mary Kay.
Det var ett bra upplägg där var och en fick göra allt på sig själv, vi började med rengöring och gick alla stegen till en färdig make up. Alla produkter var hudanpassade, eller ja, inte själva sminket då.
Mitt resultat, och bortse gärna från håret....
 
Jag tycker att min ansiktsform är skum på bilden, men det är väl fotat i nån vinkel där jag ser ut sådär.
Kolla mina ögon vad glada dom var! Dom är lika glada idag...haha
 
När vi var klara bjöd Mirva på pastasallad och kaffe och Gino till efterrätt, mums!


Kommentarer
Matilda

Hittade hit när jag goo glade Mary Kay, hur är produkterna? :)

Svar: Jag tycker att dom är bra och dryga :)
Mia

2013-01-31 @ 20:56:29
URL: http://www.showjumper.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0