Idag har jag tränat igen!

 
 
 
 
Har varit nere på
 
och tränat idag igen. Ska ju göra det minst två gånger i veckan så det är väl inte så mycket att skryta över..
Men skillnaden mellan "ska" och "gör" kan vara gigantisk ibland.
 
Men eftersom jag vill få en fastare kropp, bättre kondition, ett friskare liv och gå ner mer i vikt så är det bara att vara duttig kicka och pallra sig iväg hit
 
 
När jag väl är där så är det roligt och framför allt väldigt skönt!
 
Nu efter nyår har det varit så mycket mer människor där och tränat, känslan jag får är att det är väldigt många nyårslöften som är där och tränar. Och det spelar inte mig nån roll att det är mycket folk, trodde att jag skulle bli besvärad men som Jannike sa - Alla har fullt upp med sig själva :)
 
När jag kom hem från gymmet tog jag en promenad bort till Fv6 och vände med Bonzo, sen var maten klar.
 
 
Så himlarnas gott!
 
Nu blir det dusch och sen sova tidigt idag.
Natti alla


Kommentarer
Sari

Heja dig! En gång är ingen gång, men nu börjar det bli en bra vana! Det är ALLTID skönt efteråt! Brukar jag tänka när det tar emot... :-)

Svar: Tack Sari!Så sant, och det spelar ingen roll om man ibland bara tränar hälften av det man ska göra på ett pass. Man har iaf gjort nåt. Och det svåraste för mig är att komma iväg. Hade varit toppen att ha en kompis så man kunde jaga på varann. :)
Mia

2013-01-15 @ 21:45:17
Sari

Håller med! Bara man kommer iväg så kommer man garanterat att känna sig nöjd efteråt. Och på något konstigt sätt så får man lite extra energi när man väl kommit igång!
Saknar också en bra träningskompis! Men du kanske hittar en när du kommit igång?

Svar: Vi får väl se hur det blir med träningskompis. Är ju inte rädd för att prata med folk :)Mitt mål är att bli lätt träningsberoende, ska ju ta långa skogspromenader med Bonzo också när han blir större
Mia

2013-01-15 @ 21:59:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0