Mahjongg

Det här är våra goa vän Robert, här sitter han och väntar, och väntar, och väntar...på goa vännerna Hanna och Harri. Vi fyra skulle spela mahjongg idag. Hanna dök upp med sin make Johan medan Harri lämnade WO pga fest igår...hihi
 
Nåt sånt här ser det ut medan man spelar och det är garanterat jättekul!!
Oftast skrattar jag så jag gråter när vi spelar, idag var dock en lugn omgång eftersom det inte var kväll och det var väldigt nyktert runt bordet :)
 
Ett tag ledde jag och det såg himla bra ut :) Men då slog Robert till med värsta handen och fick en massa drakar, vindar och skit och en sju delningar eller nåt sånt...så han vann stort!
Så här nöjd såg han ut när han hade räknat ihop...
Hahahahahaha, en del är dåliga förlorare, andra är dåliga vinnare. Så är det!
 
 
När Robert, Hanna och Johan hade åkt fick Bonzo en rejäl genomborstning, och oj vad fin han blev! Och mjuk och go! Alltså ännu finare, mjukare och goare än innan.
 
Sen dammsög jag och torkade golven häruppe, så nu är iaf golven rena och fina.
 
 
 
OXOX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0