Man ska inte planera...

Jag började må lite bättre igår efter att jag skrivit av mig i blogginlägget, pratat med min älskade make och rätat ut ett frågetecken som rörde en annan person.
Idag mår jag blandat bra och mindre bra...det kan verkligen bli bättre, och det ska det bli har jag bestämt!
 
Jag är iaf lättad, för jag har träffat en läkare idag och jag är sjukskriven! Så himla skönt!!
 
Planerna som kanske går i stöpet är mina underbara planer för helgen, mahjongg imorgon och sminkpartyt på söndag. Erik har spytt nämligen. Need I say more?
 
Nåväl, vi får se hur det blir.
 
Nu ska jag ta Bonzo med mig och åka till Reneé i Säter.
 
Mahjongg-cupcakes :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0