Måndag igen

 
 
 
 
Så var det ny vecka
Nya utmaningar
Ny start? Tänka nytt?
Rensa bort gammalt bös från skalle och hemmet
 
Har varit ute på baksidan med Bonzo, vill ha honom lös så mycket som möjlig. Det är roligare att åka iväg till skogen och släppa honom, men bilen var som lite isig....har satt på diselvärmaren nu så den är varm och skön till Erik ska hämtas på dagis.
Märker att här hemma på gården är Bonzo så trygg att han lyssnar dåligt, måste träna på det. Han gick ner på grannens tomt genom hålet vi har i staketet och struntade fullständigt på att jag ropade.
 
Här är Bonzo 1 januari, oj vad han har växt sen dess :)
 
Den här veckan är det inte så mycket inplanerat men bla ska Bonzo till veterinären på fredag och någon dag ska bästa Emelie komma hit och instruera mig i kloklippning så jag känner mig tryggare när jag gör det. Är inte direkt uppjagad när jag klipper nu men törs inte mer än nagga lite i kanten på klon.
Gymmet ska jag till minst två gånger men än så länge måste jag ta det när Ajje är hemma då Bonzo inte är tillräckligt ensamhetstränad än. Oj vad det är mycket som ska tränas och läras för den lille, kul!
I helgen rensade jag i min garderob, allt jag som är för stort eller sogm jag inte vill använda åkte ut. Nu ska jag sortera kläderna i tre högar, slängas, skänkas och säljas.
 
So long!


Kommentarer
Lovisa

Hej, gullig blogg :)

Svar: Tack :)
Mia

2013-01-14 @ 18:07:05
URL: http://lovisaaden.blogg.se
Katrin Skoog

gullig blogg! härlig design! :)
GREAT!

kolla gärna min blogg och lägg en kommentar! :)
http://kaatrinskoog.blogg.se/

Svar: Tack!Men designen är standard, ska fixa en egen bild...snart...hehe
Ska kolla din :)
Mia

2013-01-14 @ 21:46:43
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0