Nya bloggen

Bloggade innan på http://miansliv.blogspot.se/
Har inte tittat runt jättemycket här men det känns så mycket bättre och enklare på blogg.se.
 
Vet inte om jag kan flytta över alla inlägg från gamla bloggen, flyttade det nyaste så får det andra ligga kvar så länge. Kanske flyttar hit nåt mer sen.
 
Ska försöka få till en egen header, hur nu det ska gå till, jag har absolut inget tålamod till att sitta och mickla med bilder och text. Har inte nån idé just nu heller, men det kommer nog när jag grubblat på det en stund.
 
Ska komma ihåg att installera rätt app i mobil och surfplatta och så jag kan göra inlägg on the move också.
 
Skicka ut nya bloggadressen på fb och G+
 
Hahaha, blev ju början på en todo-list, kanske borde börja göra såna och gå efter.
 
Punkt ett: Göra mig av med mina energitjuvar!
Punkt två: Bli frisk från depressionen
osv
 
Dags att låta mig inspireras av andra och insupa en massa bra känsla


Kommentarer
mirva

:-)

2013-01-13 @ 19:51:39
emlan schött

Puss på dig vännen min

Svar: Puss på dig!
Mia

2013-01-13 @ 20:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0