Orolig

 
 
 
 
Det började igår kväll och jag vet inte vad det är eller varför, dessto jobbigare då.
Känner mig orolig, har en domedagskänsla i magen. Som att jag glömt nåt viktigt, eller som om det har hänt nåt otäckt som jag anar men egentligen inte vet om.
Endera går känslan över eller så får jag veta varför jag känner såhär, det är nästan så jag hellre har magsjuka...inte riktigt men nästan. För det är hemskt att känna såhär.
 
Ska försöka släppa känslan för idag och greja lite hemma, tvätta och pyssla med Bonzo. Har laddat med kaffe och knäckemacka, ska plutta i linserna, borsta tänderna och sen ta en promenad med voffsingen. Sover han då så kör jag lite ensamhetsträning först. Det gäller att passa på :)
 
I september 2012 gjorde jag en GBP, gastric bypass.
Jag behövde ett kraftfullt verktyg för att kunna minska i vikt, då jag började få stora problem
av min övervikt. Hittills har det gått som på räls, jag har en bra viktnedgång
i lagom takt. Då och då kommer jag på en platå men det är rätt bra, hjärnan hinner med bättre
och kanske gör kroppen det också. Jag har gått ner 28,6 kilo totalt.
 
Så här snygg var min mage strax efter open...bilden gör sig bäst som liten :)
 
 
 
Mina tankar går idag till Emelie, Joakim och Nova som dras med magsjuka som verkat ta om och som dessutom har en sjuk katt som fått vara på djursjukhus en natt. Hoppas att allt rätar upp sig för er mina goa vänner! Miss you!! Hope to see you soon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0