Rubrik...

Psykiskt mår jag toppen idag, fysiskt så har jag nog lite biverkningar och det står jag gärna ut med. Fast det är lite frustrerande, känner mig full av energi och glädje, himlen utanför mitt fönster är blå och solen skiner och avslöjar att jag ska damma idag. Samtidigt så är mina armar och ben skakiga och dom är lite jobbiga att använda.
 
Har hela veckan varit så sugen på att dra ner till gymmet men har stannat hemma pga skaket. Åkte ner till byns loppis med en massa kläder jag krympt ur i tisdags och nån bra bilförare var jag nog inte.
 
Ska pallra mig ner till gymmet idag när maken kommit hem så får jag se där om det blir ett ordentligt pass eller om det bara blir en promenad på löpbandet. Det är ju absolut bättre än att stanna hemma i soffan...
 
Och ska jag komma igång med att springa i april så måste jag kravla mig ur soffan och ut ur huset och sätta fart på kroppen!
 
Om en liten stund ska jag ta en promenad med Bonzo, han har farit runt som en liten galning idag och velat vara både ute och inne, samtidigt :) Men just nu sover han vid mina fötter, den lilla skönisen.
Lilla och lilla förresten, han börjar bli stor. Idag tog han sig upp i dagbädden alldeles själv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0