Små planer

När livet har varit...hmm, mindre glatt...ett tag, men äntligen är på väg åt rätt håll, man är på väg att bli människa istället för att vara ett monster. Då ska man aktivera sig, träffa människor man trivs och mår bra med.
 
Viktigt viktigt!!
 
Så på lördag kommer Robert, Hanna och kanske, förhoppningsvis, Harri hit och spelar Mahjongg.
 
En gammal bild från ett nyår nån gång, mitt lilla spel.
 
På söndag ska jag hem till Mirva, på en eftermiddag i tjejjernas tecken :)
Det blir sminkparty!
 
Så jag ser fram mot en rolig helg med en massa härlig energi och glädje jag kan tanka från, har nog en del att dela med mig av också.
 
 
OXOX
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0