Som sagt

Det bidde inget Säter idag, det var för sent. Så det får bli en annan dag :)
 
Mår iaf bättre och bättre och det är skönt som tusan. Har en jäklig migrän men har tagit medicin så den går väl snart över.
Sen återstår den spännande väntan på att se om vi får magsjuka, om det var det Erik hade. Hade, för han är helt klart frisk nu. Usch, vill inte ha magsjuka för det är verkligen blä!
 
Och helgens planer vill jag inte ställa in.
 
 
Ajje står i köket och grejar med nåt matlagninstekniskt, och han kan inte gå en millimeter ens utan att Bonzo följer med. Står Ajje stilla så sitter Bonzo fint och tittar på honom. Så gulligt!
 
"Han tigger inte, han är bara sällskaplig av sig"
 
Nu ska jag äntligen dricka dagens första, och enda, kopp kaffe. Vi hade slut i morse!
Jisses, hur gick det till liksom!?
 
Jag och vackra Hrami förra vintern.
Oj vad jag saknar honom!
 


Kommentarer
Wilma

Söt bild! :)

Svar: Tack :)
Mia

2013-01-25 @ 18:37:01
URL: http://ziro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0