Stadsträning, första gången

Idag planerade jag att ha lite stadsträning med Bonzo. Innan jag lastade in honom i bilen såg vi Maria och barnen två hus bort. Gick bort dit för att prata lite och det blev valplek mellan Bonzo och Charlie. Charlie är en kanonfin kille som är tre månader äldre än Bonzo. Hundarna fick busa runt lite innan jag och Bonzo åkte till stan för en kort promenad där.
Vi träffade på en valp och en vuxen tik där och det märktes att Bonzo var trött. Och alla människor man inte fick hälsa på! Ojojoj, vad jobbigt! Jag trodde han skulle se ut såhär när vi kom hem igen...
 
 
Men han är fortfarande full av lek och gnag och vi har varit hemma en timme.
 
Roligt hade vi iaf!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0