Tisdag

 
 
 
 
Dagarna svischar förbi i en otrolig hastighet, och just nu tycker jag att det är bra.
Jag har ju inte mått så bra ett tag nu, haft panikångest, och det är inte roligt nånstans. Jag önskar inte min värsta fiende det ens. En dag förra veckan åkte jag till psykakuten i Säter, fick en ny medicin som ska dämpa min ångest. Den är läskig att ta, för efter en stund blir jag yr i huvudet och sen blir jag helt däckad, tar mig knappt från soffan och in i sängen. Vinglar som en full på väg dit.
 
Igår mådde jag kanonbra! Glad, go och full med energi fast jag hade huvudvärk hela dagen.
Åkte till gymmet och tränade och kunde ge max där, så himla roligt och så skönt!!
Både armar och ben skakade när jag åkte därifrån.
Innan träningen fick jag jättepepp av Lollo och under träningen chattade jag med Magnus och blev pepp av det också. Plus att Jejo hade lagt upp ännu en bild som tydligt visar resultatet av hans träning :) Inte konstigt att jag kunde ge max :D
 
Idag har jag också huvudvärk plus att jag mår himla konstigt, yr och seg. Var orolig att jag skulle bli sjuk, men maken(som läst bipacksedeln till nya medicinen)säger att alltihop är biverkningar. Skönt det, men särskilt pepp är jag inte. Glad och go bara...hahaha, tur det iaf
 
 
OXOX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0