Uppgörelse

Känner mig så nere just nu.
Dom här pendlingarna tar verkligen knäcken på mig, jäkla bergodalbana.
Javisst ska livet vara en bergodalbana, man ska ha dalarna för att uppskatta topparna. Men man ska INTE pendla såhär fort som jag gör.
Klart att jag är extra svängig nu när jag håller på att göra upp med mig själv om saker på flera områden, men det är ändå löjliga svängningar jag har nu. Som jag inte orkar med.
VC-läkaren kan inte göra mer, där är jag uppsatt på kö till samtalsterapi, så jag får ringa psyk i Säter.
Jag är inskriven där efter att jag åkte till psykakuten en kväll i höstas.
 
Skulle behöva mina nära vänner...


Kommentarer
Linnea

Jag vet hur du känner. Har själv varit där! Både psykiskt och i Säter. Du vet att du alltid kan ringa dit, och de är bra och prata med. Kram på dej

Svar: Mmm, du har ju det Linnea. Kram
Mia

2013-01-16 @ 13:42:36
URL: http://www.idyllidalarna.blogg.se
Anna

Har du alltid haft sånna här svängningar eller har de blivit värre o värre?
BRA att du inser att det "inte är normalt" och att du ber om hjälp, både för dej och dina närmaste. Säter är inget att skämmas för, det vet du. :-D

Svar: Dom är värre, det svänger fram och tillbaka på sekunder nu. i höstas var det veckor, sen blev det dagar. Klart det inte är normalt! Orkar inte med det längre.Skulle aldrig skämmas för att jag åker till Säter! Ibland är jag ju där på Skönvikt också..hihi
Mia

2013-01-16 @ 15:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0