Coola hundar

 
 
 
 
 
 
 
 
Hundarna är för jäkla goa!!
Bonzo blir rastls av att jag packar så han springer runt och hittar på bus hela tiden.
I packningen hittade han ett fint lurvigt hjärta som han norpade, så stog han och tittade på mig för att jag skulle se att han hade det och komma och jaga honom.
Jag följde snällt med honom ut och det gjorde Nalle också.
Nalle visade tydligt att han väntade på ett kommando från mig att få göra nåt åt drygvalpen.
Men häromdan hjälpte han ju husse lite väl bra med Bonzo...så jag vågade inte först.
 
Men bestämde mig iaf för att försöka och sa varsågod Nalle.
 
Då fäste han blicken på Bonzo, blev stel i kroppen och gick saaakta mot Bonzo. Bonzo gick då mot mig och lät mig ta hjärtat. Sen började hundarna busa med varann :)
Det är så läckert att se att Nalle förstår situationen och att han kan hjälpa mig och Ajje med lilla busvalpen.
 
Jag gillar intelligens och båda hundarna är otroligt smarta och oj vad jag älskar dom!
 
 
Finaste hundarna i hela världen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0