Gamrocken!!

I helgen blir det ös i lilla Ludvika igen, inte mindre än två grejor händer.
Gamrocken och Efterfesten....gissa vilket jag tänker gå på? Hahaha
Det ska ju bli supervarmt också! Det gäller att tänka till när man klär sig, och att ladda en väska med vatten och resorb.
En hatt dagtid skulle inte sitta fel heller :) Får se om jag vågar...har ju min knallrosa cowboyhatt! Hihi
Hursom skulle jag behöva nån att gå med, och nån att sova hos i Ludvika. Det är så jäkla drygt att ta sig ända hem till Smb på natten och jag har jussom ingen lust att vara nykter :)
Nån som vill gå med mig?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0