Gomorron!

Good morning sunshine!
 
Inte för att det är nån sol idag, grått och blåsigt och bara 13 grader C har vi här i Smb
Jag känner mig trotsig och sitter ändå med linne och shorts på mig :)
Ska packa och tvätta lite tänkte jag, sen blir det dusch och så åker vi och hälsar på bästa Emelie och Jocke i deras nya hus. Åååh, vilket fint hus dom fick tag på!
 
När vi hälsat på färdigt ska jag kolla om jag kan få komma till Tony och titta på lite mer Sons....lyckades ju stänga av mitt i ett avsnitt sist för att "nån" behövde skjuts...hahaha
Dessvärre vet jag inte vilket avsnitt, men det ordnar sig :)
Har inte Tony tid med mig kanske det blir ett besök hos Conny istället, om han har kryat på sig sen igår.
 
Hahaha, jepp, jag har en massa män som vänner jag :)
Kommer alltid vara sån tror jag
 
Just nu är min mobil inlämnad för lagning, började med att låna Ajjes gamla HTC Desire men jag blir galen på den. Så nu använder jag min pyttelilla gamla Sony Ericsson Xperia X10 MiniPro.
Måste typ ha förstoringsglas för att se skärmen...hahaha
 
<3
 
Alltså, Nalle och Bonzo är goaste hundarna i världen!
Och det verkar som dom tycker om varann väldigt mycket också, om nu hundar kan ha såna känslor.
 
Nu ska jag göra ett ryck och greja lite med ditten och datten!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0