Holy shit!!

Jag har äntligen blivit av med oskulden!!
Har fått åka motorcykel! Wiiiieeee!! Rooooooooligt!!
 
Jag hade nog kunnat sitta kvar och åkt hur långt som helst, galet roligt och helt underbart.
 
Jepp, jag är lyrisk :D
 
Stort tack till min bästa Tony som nästan fick hål i huvudet av mitt tjat, jag är så tacksam och skyldig dig :D
 
Det här är inte Tonys hoj men nåt i den stilen....tror jag...kanske....hahaha
Och såhär såg jag ut....fast med hjälm isf tiara :)
 
När vi kom hem från åkturen hade Ronny och Chatarina kommit.
Så jäkla kul att träffa dom :)
Mysgubben Ronny och hans vackra Chatarina!
 

Snacka om att hela kvällen på nåt sätt gick i motorcykelns tecken...
Sitter här med ett fånflin på läpparna :)
 
Jobbade 7-16 idag, hämtade på dagis och Tony var redan här när jag kom hem.
Hade ingen barnvakt så vi fick dricka kaffe i väntan på att Ajje skulle komma hem.
Så ringde Ronny och sa att dom skulle komma!
Hahaha, allt på en gång
 
Nu äter jag och dricker ett halvt glas rosé, bara för att jag kan!
Sen blir det duschen och sova, jobbar dag imorgon igen :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0