Jobbfredag

Stackars försummade blogg!
Jag har bara fullt upp med att jobba, packa och försöka hinna med att umgås med mina barn och vänner.
Det sista är verkligen så mycket viktigare än att blogga :)
 
Saknar ändå att blogga känner jag. Har fått tillbaka min mobil så jag ska försöka blogga från den ibland.
Å andra sidan jobbar jag mest när jag inte är hemma. Eller är hos nån vän.
Så inte så många blogglägen då :)
 
Har kommit på att bra system för packningen så jag kan plocka fast inte Ajje är hemma, vill inte få med mig något som han vill ha så han får kolla igenom vad jag plockar med mig.
 
Så matsalsbordet är överfullt med grejor, ska börja plocka ner dom i lådor idag tänkte jag.
 
Ska jobba kväll idag och delad tur imorgon, ledig söndag.
Nästa vecka blir rätt tung tror jag, jobbar måndag-lördag. Tur att det är ett toppenjobb med härliga arbetskamrater!
 
Den här veckan är snart slut och då är det bara tre veckor kvar att jobba, trist tycker jag...
 
Ska avsluta det här inlägget med att leta reda på nån bild, har fått hjärtklappning så det är nog en dump på g
 
Det var en cool upplevelse att kela med en igelkott :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0