Ledig lördag

Jag började skriva på ett inlägg igår...men hann inte klart innan Hanna kom hit och det blev lite mycket vinyrsel...
Plus att vi ju skulle måla naglar, sminka och göra oss snygga för kvällen.
A girls night out!
 
Vi åkte ner på hamnkrogen och roade oss. Träffade en hel hög med roliga människor där.
 
Idag har jag ont i huvudet...hahaha
 
 
David spelade och det var nog första gången jag hörde honom, superduktig!
 
Idag ska Ajje och jag nog hitta på nåt med Erik och Denise....vi vet inte riktigt vad än men nåt blir det väl.
 
Ska nog byta till bikini och njuta av solen en liten stund medan vi funderar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0