Migrän?

Jag har dragits med migrän några år nu, eller några olika migräner egentligen.
Ibland fungerar jag som vanligt fast jag har migrän, och ibland kan jag inte ens vifta på lilltån för att det gör så ont.
Men jag har alltid haft ont, och jag har aldrig haft nåt ögonflimmer.
 
Efter operationen i september förra året är det mycket mer sällan jag får migrän jämfört med före open.
Tack för det!!
 
Nu verkar det som jag har en, för mig, ny sorts migrän.
Lite eller inget ont, yrsel och ögonflimmer.
Jag har fått gå hem från jobbet två gånger pga detta och jag tror att det är migrän eftersom min migränmedicin hjälper.
 
Jobbet kommer inte bli lidande igen för nu har jag laddat väskan med medicin.
 
Antagligen har jag migrän just nu, så jag tänker gå och lägga mig. Sov alldeles för få timmar inatt så det är bra att ta en tidig kväll idag. Ladda med sömn inför helgen :)
 
Pratade lite med en go och mysig vän om sociala experiment, haha väldigt lite, men jag tänkte vidare.
Och hade en tråkig stund av väntan idag och lde upp den här bilden på insta och fb
 
#cigarettbreak
 
Jepp, det blev reaktioner och det är kul!
Och cigaretten var god :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0