Något gott och något jobbigt

Idag äter vi jordgubbstårta!
 
Bara för att vi kan och för att det är gott.
Det kan mycket väl vara första gången i mitt liv jag äter jordgubbstårta, och järnspikar vad gott det är!
 
Det där är inte vår tårta, våran var finare och garanterat godare.
För Ajje gjorde den och han är ju en mästare i köket.
 
Jag har inte skrivit nåt inlägg på några dagar nu, men haft stadigt antal läsare ändå.
Tackar för det!
Igår var det en liten topp i statistiken, antar att det var mina läsare som är vän med mig på fb...
 
Jag och Ajje släppte ju en stor och väldigt trist nyhet på fb igår.
 
Vi har separerat eller vad man säger, är singlar, fd, ex....ja ni fattar
 
Så om nån kan tipsa om nån som hyr ut minst 3 rok så är jag så tacksam!
[email protected] nås jag på, eller min mobil
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0