Filmmys

Var hos en vän igår kväll, en annan kompis till honom vär också där.
Vi drack kaffe, pratade och kollade på TV och sen en film.
Jag hade det mysigt och trevligt och fick mina batterier laddade :)
Hur skulle man klara sig utan vänner? Tycker det är så roligt med nya vänner också, älskar att lära känna nya människor. Vissa får man bra kontakt med direkt och andra är det segare med.
Filmen har säkert alla i hela världen sett utom jag, jag gillade den verkigen och kommer att se om den.
Känns som man verkligen behöver det :)
 
 
Stort tack till Tony som satte på den!
 
Den var....annorlunda!
Och bjöd på många härliga skratt :)
 
Ska börja se på fim känner jag, och inte ha en massa förutfattade meningar om filmer jag inte sett...
 
Idag är vädret lite trist, så jag, Erik och Denise ska åka in till Ludvika och ta en fika.
Laddar för en latte och nåt smaskigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0