Har lördag idag....typ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min mobil ringde 20 i 10, det var min kära Emelie som undrade om jag ville träffas på stan.
Klart jag ville! Men insåg samtidigt att jag var alldeles för trött :(
 
Det tog en och en halv timme innan jag ens orkade kravla mig ur sängen, sitter fortfarande kvar i soffan efter morgonkaffet och försöker vakna ordentligt.
 
Har pratat lite med några vänner, eller svamlat en massa är nog närmare sanningen :)
 
Nalles ögon är bättre idag så vi avvaktar med att ringa veterinären till imorgon.
Han skulle behöva bli av med lite tandsten också. Är det nån på veterinärkliniken som fixar det tro?
 
Ska ta och äta lite och sen dra med hundar och ungar på en promenad.
 
 
Visst är han fin! Vår nya kille <3
 
Så gulligt när Nalle och Robert gosade på midsommarafton :)
 
Det syns inte på den här bilden, som är tagen nu på förmiddagen, att dom verkar vara bra kompisar nu. Men jag tror och hoppas att dom kommer att fungera bra ihop.
Fina vovvarna!
 
Nalle har fått namet Nalle av oss, vi var inte så förtjusta i hans gamla namn och jag har hört nånstans att man ska byta namn på en omplacerad hund. Han är iofs inte omplacerad pga några problem men eftersom vi inte gillade hans förra namn så byter vi. Hoppas att goa Ronny och Mia tycker att det är ok!?
 
Mysproppen Ronny!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0