Harmonisk

Jamen tjohej!
Kombinationen jobb och ett underbart liv gör att jag inte riktigt har tid, och faktiskt mindre lust att blogga. Vädret gör nog sitt till också :) Jag har bloggen lite till att skriva av mig i för att bli av med jobbigheter i min skalle.
Och är livet bra så minskar ju det behovet såklart. Fast det är roligt att blogga också.
 
I fredags kom Lollo och Jens hit och igår kväll kom Jocke och Linn också. Så fyra av fem underbara barn var här hemma och grillade, drack vin med jordgubbar i och njöt av varann.
Oj, vad härligt!
Borde ju ha knäppt en massa bilder, men gjorde det inte.
 
Fick en sommarpresent av Lollo och Jens!
 
Så söta!
 
I fredags var vi och handlade lite vin så vi kunde fira när ungarna var här.
Bra shopping kan jag lova, bara gott!
 
Hahaha, la upp vinerna i knät när jag satt i bilen så jag kunde fota. Därför blev det inte bättre än såhär.
Alla tre sorterna dracks i champagneglas med is och jordgubbar, mums på riktigt!!
 
Just nu är Lollo och Jens och säger hej till Diddi, Alex är i sin frigge och Erik är hos Oliver, Jocke och Linn åkte hem igår kväll. Ajje och jag sitter och slappar en stund. Ska snart traska ner till tvättstugan och tvätta lite...
Lite pics på mig från igår...mig kunde jag minsann fota! :(

 
 
 
Hade klänning på mig, en som jag verkligen kommer att använda massor. Så skön och så smickrande för figuren :)
 
Det var allt från mig just nu!
 
CU!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0