Jordgubbar!!

Idag åkte vi iväg på en liten roadtrip till Avesta, det är den stora internationella hundutställningen där den här helgen.
Vi åkte inte dit för att ställa ut Bonzo, mest för att han har semester från utställningar ett tag nu, han har ju galet mycket hormoner som sprätter runt i kroppen just nu.
 
Vi åkte dit för att träffa Ajjes moster Cathie, hon jobbar som ringsekreterare.
Hon har inte träffat Bonzo och vi har inte träffat henne sen i höstas.
 
Vi träffade också på Ingegerd och Jocke, Bonzos uppfödare. Dom hade ställt ut Lizz, Bonzos mamma. Ingegerd tog kort på Bonzo och Lizz, hoppas vi kan få nåt sen. MinNee var också med och skulle ställas.
 
Så fick jag syn på Teresa i ett tält också! Hon var där med sina hundar, tror att hon ställde ut Mr Spock bara. Han är en fin Kooikers, Teresa var till Crufts och ställde honom tidigare i år. Häftigt!
 
Det är sommar nu och är det sommar ska man äta jordgubbar...
Jag har varit allergisk mot dom godingarna i många år, sen nån gång i slutet på 80-talet tror jag.
Igår kväll åt jag det här!
 
Jordgubbar med grädde, glass och chokladsås!!
Hjälp vad gott det var!!
 
Det är lite konstigt, men det är tydligen många som blir av med allergier efter operationen.
Och det verkar som läkarna inte har någon förklaring till det.
Jag ska iaf prova att äta äpple!
 
 
Risken finns ju att allergin kommer tillbaka så jag tänker passa på att njuta!
Ska köpa fler jordgubbar imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0