New in!

Hejåhå!
Nu var vi här igen...dåligt med inlägg alltså :)
 
Har jobbat massor i midsommar och haft huset fullt av underbara människor, så återigen har jag prioriterat bort bloggen. Har i ärlighetens namn inte riktigt haft orken heller.
 
Är så jäkla trött just nu men vill vara uppe lite längre innan jag lägger mig. Är ledig tisdag och onsdag, älskar verkligen jobbet, men såklart behöver man ledigt också.
 
Stackars goa mysiga Nalle har fått ögoninflammation, så imorgon blir det veterinären med honom. Hoppas vi får komma in med honom då iaf. Ser hur han lider, kisar och är ljuskänslig plus att det rinner var ur dom.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0