Njuter av friden före....

Oooo, det är så spännande här hemma nu att jag blir gaaaleeen!
På ett positivt sätt :D

Återkommer till det en annan dag...kanske imorgon, kanske inte.
 
Igår kom ju Stefan hit från Göteborg, idag väntas några fler hit.
Får se om Maciej hittar hit idag eller imorgon. Andra kommer iaf hit imorgon.
 
Fun fun fun!!!
Och det fast jag ska jobba
 
 
God mat och dryck och trevligt umgänge, finns det nåt bättre i livet?
 
Sitter just nu och njuter av lugn och frid, Ajje och Stefan är och handlar och Erik är på baksidan och leker med Oliver. Sällskapet jag har ligger och sover :)
 
Jag ska snart hoppa in i duschen och eftersom jag jobbar kväll imorgon ska jag ta mig ett glas vin snart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0