Outfit of today

Jag älskar verkligen dom är byxorna!
Och den här skjortan som jag köpte för nån vecka sen men inte använt innan.
Och bältet som jag köpte på rea igår, köpte det för jag älskar kedjorna som hänger på det.
Sånt tingeltangel är liksom jag :)
 
Ibland tänker jag inte till innan jag tar en bild och då kan det bli såhär...
 
Wooo, laservovve!!
Något bättre bild, fast mina ben ser ut att vara fem cm långa...jaja, vinkeln antar jag.
 
Men visst var det snyggt det jag har på mig?!
 
Just nu sitter jag och "roar" mig med att ha en sen dumpning, mera känt som blodsockerfall.
Och inte vilket blodsockerfall som helst, fy fasen vad dåligt jag mår.
 
Ska lägga mig och vila lite och på sin höjd chatta med nån älskling! Eller flera.
Jag har så många underbara människor i mitt liv nu, jag trivs på jobbet och lever, som Linn säger, livets liv <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0