Stora festen // Lördagskväll

Mjaha, vad ska man säga om i lördags då?
 
Hahaha, det var fantastiskt roligt, kan man säga tex
Jag är fasen så mycket tuffare och modigare än jag vet och tror.
 
Jenny jobbade på lördagen, ändå till kl 22 och Ronny visste inte om han skulle ha ork och lust att åka på festen, det hade hänt tråkiga saker och han var med på en minnesceremoni på dan.
 
Hur som haver, när kvällen nalkades så parkerade jag bilen vid Baggios hus och tänkte ta en promenad till klubbhuset där festen var(festen var utomhus idag också)men precis när jag skulle gå började det åska och regna så jag ringde efter taxi. Värsta lyxen! Det pirrade duktigt i magen när jag gick in på området, ni vet man känner sig ensammast i hela världen. Vet inte om man känner nån och det är en, för dig helt ny kultur och typ av folk. I det här fallet en massa knuttar.
 
Träffade direkt på en som jag pratde med på lördan och han bjöd på en öl, snackade lite med honom och sen kom ett sms från Ronny, han stog i baren och drack öl.
Så jag gick och kramade om honom och hälsade på Lisa och Maria.
Suddiga och eländiga bilder men vi var glada iaf!


 
Han är för jäkla mysig den där Ronny, blev så glad att se han :)
Så jag fick lov att ta en bild till...jisses
 
Lisa och Maria är från Norrköping och jag pratade med ett par killar därifrån, den ena heter Anders och den andra...hehe, borde jag komma ihåg vad han heter men det gör jag inte.
Jag hade iaf hur roligt som helst!
Sen var jag lite klantig så kvällen slutade med att jag tog en skön promenad till bilen och sov i den.
Gamla tanten ute på äventyr liksom! Men jag sov oväntat bra tur nog.
När jag vaknade vid 11 på söndagsförmiddagen så var det sånt underbart väder!
Tyvärr framgår det inte av bilden att solen sken och kvicksilvret låg högt. Det här var fö nästan min utsikt när jag vaknade! Inte dåligt va?
 
Ska hoppa in i duschen nu och göra mig klar för jobb. Jag börjar inte förren halv fyra men jag ska hämta Erik vid två och sen träffa Ajje och lämna Erik med honom, skönt att vara klar i tid :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0