Askonsdag

Nu har Erik tagit påsklov, han är ledig imorgon och nästa vecka.
Denise kommer hit på söndag kväll och är också ledig nästa vecka.

Ajje gör tvärtom, han gick på beredskapen idag så han jobbar minst till torsdag nästa vecka.
Jag blir utskriven ur aktivitetsgarantin och får börja stämpla...egentligen skulle jag börjat göra det 7 maj förra året vilket innebär att större delen av mina stämpeldagar redan är slut...
Om jag har räknat rätt så tar stämpeldagarna slut drygt en månad innan min skola sätter igång. Bara att hoppas på att jag lyckas hitta ett sommarjobb.
Annars blir det aktivitetsgarantin igen...
 
Mitt i det här strulet, som var jobbigt innan jag fick veta hur det blir, så mår jag ändå väldigt bra och är så glad.
Idag åkte jag upp till stan och fikade på café med Emelie, när vi gick mot bilarna träffade vi på Linda och Jossan som är Emelies vänner. Träffade Marcus också som var på väg till jobbet.
 
Jag hade ingen energi alls kvar när jag åkte till stan direkt efter en träff på arbetsförmedlingen.
Men, hahaha, det är så härligt! Satt och tjattrade med Emelie och sen dom andra och vips så var jag piggare igen.
Har haft migrän i fyra dagar och ont i nacke/axlar och det är nog den stora energitjuven.
 
På lördag blir det kul!
Då kommer äntligen Fredrik upp och hälsar på oss, vi har inte träffats på superlänge.
 
Just nu sitter jag och myser i min bästaste onepiece, ska nog snart mysa i mig lite baileys och en glass :)
 
Har du tips på sommarjobb?
 
Hmm, skulle väl ha nån bild också...ska kolla vad jag har.
 
En av mina favoritbilder :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0