Barnloppis!

Den 27 april är det stor barnloppis i Smedjebacken!
 
Sitter i källaren och sorterar kläder till den, ja inte just nu för nu har jag matpaus.
 
Sen ska det märkas med mitt nummer och ett pris, billigt billigt kommer det att vara.
 
Ska kolla om jag ska skicka dit lite leksaker också.
Så skönt att rensa! Och få ordning.
 
Själv kan jag inte gå på loppisen för då är jag ute på böljan den blå och roar mig kungligt!
Så maken får äran att både lämna grejorna till loppisen, och hämta det som blir kvar och pengarna.
 
Komsi komsi
 


Kommentarer
Elin

Hej söta du! Nice blogg!
Just nu har jag ''fredagsmys - cover'' uppe på bloggen. Kolla gärna in på videoklippet och kommentera efter dig så jag kan få veta vad du tycker!
OCH KOLLA SPECIELLT VIDEOKLIPPET FÖR ATT DET ÄR FREDAG!
Glad påsk!

2013-03-29 @ 17:41:19
URL: http://ehecktors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0