Bonzo

Ojojoj, nu tycker nog Bonzo att vi är bra jobbiga!
 
Han är inte bara morgontrött, han är kvällstrött också. Kan ju ha med hans ålder att göra iofs.
När Erik hade somnat igår kväll och Bonzo låg i vardagsrummet och pömsade så stängde jag och husse in oss i badrummet. Och det lät därinnifrån! Voff voff, sa Bonzo! Läskigt!!
Han fick komma in en sväng och då skällde han på husses hår som låg i toaletten :)
 
När husses hår väl var färdigklippt försvann han in i duschen och matte gick ner i källaren!
Hjälp! Voff voff! Sa Bonzo. Törs ju inte gå nerför källartrappan.
 
Normalt på kvällen är sen att matte går och lägger sig och husse är kvar uppe en stund. Men igår kväll var det tvärtom! Snurrigt sa Bonzo och vandrade mellan sovrummet och vardagsrummet.
 
Och i morse gick husse upp ensam jättetidigt!
Inte konstigt att man var trött sen...
 
 
Sen försvann matte iväg med lillhusse och fatta lyckan när hon kom hem igen!
Husse kommer ju inte hem på hela dagen när han och lillhusse försvinner på morgonen.
 
Jomen tjena, matte kom hem, visst, men sen försvann hon igen! Nu tillsammans med lillmatte.
 
Hahaha, stackars Vovvi!
Nu ligger han i soffan bredvid mig och gnager på ett ben, mysputten!
Jag sitter och njuter av mitt morgonkaffe och min älskade filt.
 
Livet är underbart känner jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0