Eländes elände

Hahaha, det är inte så farligt som det låter!
Men jag kommer ju fasen aldrig iväg till gymmet.
Jag svor på att jag skulle ner idag, men jag vaknade med huvudvärk och har fortfarande huvudvärk. När jag vaknar sån så är det nåstan alltid migrän. Och det blir ju ingen vidare träning, det kanske rentav inte är bra att anstränga sig vid migrän. Oavsett så stannar jag hemma.
 
På förmiddagen tänkte jag åka ut och hälsa på Annelie, lyckades förstås ringa och väcka henne :( Hon var inte helt kry så vi skjöt upp påhälsandet till en annan dag.
Istället åkte jag till Emelie och gosade med henne och Samo. Fick kaffe och macka. Sen åkte jag ner till stan och Emelie kom dit med Nova efter dagishämt. Jag hade lust att tröstshoppa en skinnjacka men ekonomin hade tur för jag hittade ingen som var bra.Fast jag behöver ju en vår/sommarjacka...får fundera på var jag kan hitta nån snygg som sitter bra och inte kostar en förmögenhet.
Bonzo var ensam hemma den längsta stunden han varit det hittills. Jag har letat efter kisspöl eller nåt bus men inte hittat nåndera. Han är en duktig och cool hund, och alldeles underbar.
 
Vi ska iväg och campa i mitten av maj, tältcampa. Tur nog på en camping så det blir kanske inte helt vidrigt.
Men vi behöver få tag på ett stort familje- och campingtält. Bra ventilation och gärna ståhöjd ska det vara.
Tips mottages! Och har du eller nån du vet ett lämpligt tält till salu får du hojta till.
 
Igår förmiddag kom Emelie och Nova hit och Nova fick vara hos mig medan Emelie levererade lite varor till sina kunder. Nova och jag hade så roligt, skrattade, busade och sjöng
Sen blev det fika innan dom åkte hem, älskar att dricka kaffe med sällskap!
Sen åkte jag och hämtade en byrå som jag fyndat för 150.-, den var precis det som fattades i vår hall
 
 
Snart dags att suga tag i hallen och göra klart renoveringen.
 
 
 
 
XOXO
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0