En underbar helg!

Oj, nu var det ett tag sen jag hade tiden att blogga!
Sitter här med migrän men tar tag i det ändå, bara för att det är så kul :)
 
Vår helg sträcktes sig över lördag, söndag och måndag och alla tre dagarna var underbara.
I lördags morse åkte jag, Emelie och andra från vår Mary Kay-unit Rosegarden, till Stockholm för en konferens.
 
På lördagen fick vi lyssna på Carl Henric Wallblom, som i sann Skavlan-anda intervjuade tre av Sveriges national sales directors och jag kan bara säga Oj, vilka kvinnor! Helt fantastiska!
 
Vi fick också höra på tre stycken inspirerande och tänkvärda "I-storys"
 
På söndagen var det först en massa gående på scenen för kvinnor som förtjänat lite mer uppmärksamhet för sitt arbete och det resultat dom därmed uppnåt.
 
Efter lunch var det olika föreläsningar man fick gå på, beroende på var i sin Mary Kay-karriär man befinner sig. Jag är fristående hudvårdskonsulent. Sen var det fika och sen avslutning.
 
Det är så härligt att se alla dessa vackra kvinnor i sina kavajer, kjolar och högklackade skor. Och man vet att alla, oavsett nivå i sin karriär, har gjort samma resa. Börjat från noll och arbetat sig uppåt och i det här företaget får man bara peppning av sina kolleger, ingen som säger att du kan inte, utan alla peppar alla för alla kan!
Man behöver bara bestäma sig, vad vill jag!? Och sen göra!
 
Några bilder från helgen
 
Hahaha, det var visst inte så många...
Jo, en till har jag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0