...

I morse vaknade jag av att telefonen plingade till, åååmmmnäää, oooorkaaar inte kolla tänkte jag. Men det gjorde jag och det är jag glad för! Det var Christina som ville ha promenadsällskap.
Och det ville jag och Bonzo också ha, så efter frukost kom Christina hit och sen åkte vi till en närbelägen skog och gick efter en liten väg. Så skönt när man kan ha hundarna lösa.
Vet inte varför men jag tog inte en enda bild, men det är ju knappt lönt med fem hundar som springer löst. Blir ju mest sudd och rumpor på bilderna då :)
 
När jag kom hem från promenaden mådde jag så himla bra!
Men var törstig och hungrig. Så jag tog en bit fläskpannkaka och sen mådde jag skrutt...hahaha.
Usch, dumpa är inte kul ifall nån trodde det!
 
Fick en skön bild på Erik och Bonzo idag.
 
 
Dom är så goa, mina fina småkillar <3
 
Mitt i mitt dumpande och skakande blev jag galet sugen på havregrynsgröt, och när Ajje kom hem fixade han det åt mig. Gröt med extra allt kan man säga
 
 
Funkar ju så mycket bättre med bär på för mig istället för sylt med en massa socker i.
 
Jag känner mig lite osäker på om jag får i mig nog med protein, det är svårt att veta. Skulle nog vilja komplettera min kost med nåt proteinpulver.
fitnessguru.se har en One Whey i smaken strawberry/white chocolate som lter lockande. Har hört att den ska vara riktigt god också, ska nog beställa hem den och några proteinbars så småningom.
 
Imorgon förmiddag ska jag ta mig ner till gymmet!
Blir gaaalen på mig själv! Det är så segt att ta sig ner dit fast man vet att det är så skönt när man väl är där.
Ska lämna easy line och gå över på maskinerna istället, easy line är lite trist tycker jag. Medan maskinerna känns med potenta och som att dom kan ge mig mer.
Och så ska jag köra intervaller på löpbandet, för kondisens skull :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0