Funderar...

Förut hade vi vita möbler i vardagsrummet, och en brunröd skinnsoffa.
Nu har vi björk och en brun tygsoffa.
 
Dom vita möblerna står i gillestugan nu och jag är lite sugen på att plocka upp dom igen. Jag är ingen träfärgsmänniska känns det som, även om jag trivs med dom här möblerna.
 
Men ska vi byta till vitt så krävs det inköp av två vägghyllor och ett soffbord....
Och Bonzo gnager fortfarande på soffbordet vi har.
 Plus att jag isf ändå måste stå ut med att skrivbordet i björk står kvar härinne, för att jag enkelt ska kunna lyssna på musik...hahaha
 
Så himla bra när man kan prata sig själv tillrätta!
Men jag ska iaf tänka åt det vita hållet igen så får vi se när det landar i huset och händer.
 
Om man vill något tillräckligt mycket så kommer det förr eller senare till en!
 
Japp, nu vet ni vad Mian funderar på en söndag som denna.
Denise har kommit hem, men inte maken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0