Härlig förmiddag

Bonzo och jag har haft en date med underbara Mia och Alizza.
Först gick vi en promenad och sen fick hundarna busa omkring på Mia och Kents gård.
Hahaha, det känns som dom trivs ihop och gillar varann. Och det är himla skönt för vi gillar hela familjen :)
Skönt också att hundarna kan slappna av och ligga och vila mellan varven, dom är ju unga båda två.
 
Här skymmer Bonzo sin vän Alizza plus att bilden är suddig. Tog den med Ajjes gamla kassa mobilkamera och dessutom zoomat...hahaha, dömt att bli dålig bild men bjuder.
 
Den är är också inzoomad med tagen med Mias modernare och bättre mobilkamera. Fina Vovvarna!
 
Bonzo blev blöt i hela pälsen när dom busade omkring i snön, så nu är han alldeles lockig i pälsen. Så söööt!
Trött är han också! När vi kom hem åt han upp frukosten, pratade med mig lite och sen somnade han.
Måste säga att jag är trött jag också, så där skönt trött som man blir av att vara ute och röra på sig.
 
Alizza blev röd i pälsen på halsen så antagligen passade Bonzo på att tappa en tand till.
Tycker det är svårt att se vilka tänder som är nya och vilka som är mjölktänder, hinner inte för jag vill, och ska, ju inte öppna och hålla hans mun öppen med våld. Han ska vara en trygg och glad hund som litar på människor och som låter sig kännas på och undersökas av tex veterinär och hunddomare.
 
Borde man inte sätta sig ute i solen en stund när Erik kommit hem? Tror det får bli så för han vill säkert vara ute och busa en stund. Och ikväll ska vi mysa för alla utom Denise har virituell fredag idag, så imorgon lastar  vi skotrarna och åker på utflykt


Kommentarer
Maria

Ja, visst hade vi en mysig stund idag Mia ?
När solen tittar fram blir man så glad och positiv.
Ser fram mot många trevliga träffar med er under våren /sommaren :) kram ♥

Svar: Jaaaa, det var så skönt! Jag fick en massa energi, kände tom för att putsa lite fönster....hahaha, nu gjorde jag inte det men jag fixade lite på altan iaf.Ja, massor av träffar, kravlösa och sköna träffar. :) Kram <3
Mia

2013-03-07 @ 14:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0