Lycklig // Underbar måndag

Igår var Ajje och Erik lediga, vi lastade Bonzo och våra tre skotrar och drog iväg till Ljungåsen.
 
Kan ni förstå känslan när Erik pep iväg på sin lilla söta skoter?
Han körde först, sen Ajje och sista jag. Först fick Bonzo springa med oss en liten bit, sen tog jag upp honom framför mig på skotern och det gick kanonbra! Våran skotervovve!
 
När backarna blev för branta för drivningen på Eriks skoter fick Ajje putta på med sin skoter...haha
Erik var för övrigt superduktig på att köra, är så stolt :)
 
Vi körde runt lite grann och så upp på Fjällbergets topp nästan, där gjorde vi en brasa så vi kunde grilla korv. Solen sken och jag var så lycklig att jag nästan grät.
 
Hur gulligt är inte det här?
Erik får hjälp att få skotern på vägen igen, han hade kört in i snövallen.
"Ska vi tända en brasa husse?"
Storskotran och lillskotran!!
Lycklig mamma, fru och matte!
Bonzo! Våran snygging!
Husse provar att köra med Bonzo ombord
Mest åkte han med matte och det gick jättebra!
 
Tyvärr fick jag ingen bra bild på Erik när han kör sin skoter.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0