Lycklig!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har haft besäk av äldsta dottern ett par dagar, det i kombination med noll inspiration har gjort att det inte blivit nåt bloggande. Nu har hon åkt till sin pappa och om en stund åker hon hem till sin älskade Jens :)
 
Hon kom hit i onsdags kväll och igår åkte hon lite slalom medan jag färgade håret på andra dottern.
 
Lollo och Denise!
 
Idag åkte Lollo, Erik och jag till stan en vända för lite shopping. En fika blev det också.
Sen åkte vi upp till slalombacken igen och Erik hittade en kompis att leka med medan Lollo åkte skidor och jag tränade och lekte med Bonzo.
Nu sitter vi och myser i soffan, har druckit gott vin till maten
 
Känner mig så glad och lycklig!
Jag är verkligen lyckligt lottad!
 
P.S. Imorgon förmiddag ska jag göra nåt väldigt roligt och spännande!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0