Mår så gott // Lycklig!

Usch, sitter på händerna för att hindra dom från att stoppa in mer godis eller hälla mer öl ner i halsen.
 
Hahaha, visst serrö, jag sitter här och skriver med tungan som David Lega gör...
På tal om David Lega, har ni träffat honom och hört hans story? Helt otrolig kille!
Googla honom!
 
Sitter och myser i soffan med maken, lillsonen håller på att byta om till pyjamas. Gissar att han leker istället :)
Har ätit knäcke med makrill på, såååå gott! Med starköl till, och sen har jag ätit några bitar godis.
Så jepp, nu mår jag illa :) Skyll mig själv som är trögfattad, hihi.
 
Vi har TVn på och dessutom Mix Megapols Förfest på lite högre volym på datorn, bra högtalare på den :)
Så himla bra musik dom spelar på Förfest!
 
Idag öppnade slussarna så man kan börja söka till högskolan.
Så det har jag gjort, förskollärarprogrammet. På distans.
 
Hösten 2010 skrev jag högskoleprovet för andra gången, fick normerade poängen 1,6 och jag tror och hoppas på att det ska räcka för att jag ska komma in.
 
Nu ska jag gosa med mina älsklingar och börja förbereda mig mentalt på morgondagen, jag har min första klass imorgon. Hos min kära vän Birgitta.
 
Ha en skön kväll alla goingar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0