Matt men glad

Jag mår alldeles strålande idag, känner ett härligt lugn inom mig och solen skiner.
 
Men jag känner mig inte alls i form, är jag månne lite bakis? Hihi!
Tog min nya medicin rätt sent så det påverkar ju också dagens mående.
 
Hade en skön kväll med Ajje igår och precis när jag skulle släcka och sova så ringde min underbara Emelie. Hon är en väldigt härlig och underbar människa och jag längtar så efter henne, vi har ju inte träffats sen i måndags!
 
Veckan som kommer nu står lite besök på agendan för mig, imorgon börjar jag med arbetsförmedlingen. Så får vi se vad dom säger. Måste också kontakta Smbs kommun om lite papper som ska skickas hit och dit.
Så hoppas jag få träffa Emelie och Annelie och några fler.
Träna med Bonzo ska jag göra, det är snart bara en månad kvar och det vet vi ju hur fort en månad går!
Fast med Bonzo är det ju träning hela tiden, det är massor han ska lära sig. Och massor vi i hans flock ska lära oss. Den biten glömmer man lätt.
 
Hmmm, känner mig full av kärlek
 
Hahahahaha, vi har altandörren öppen, Bonzo kom in och vände. Knep Eriks kramdjurshund och gav sig iväg ut i full fart! Bonzo vet så väl vad han inte får ha och är duktig på att hålla sig undan. Erik drog på sig stövlarna och är nu ute på jakt. Jag hör en massa steg och fnitter. Dom är så goa dom där två :D
 
Nu ska jag fixa nåt att äta...fast Erik kökade precis upp en snickers den busen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0