Melodifestivalen

Jaha, då är årets svenska uttagning avklarad. Mycket dålig musik, fjantigheter och hemska kläder har vi fått ta del av. Är det bara jag eller var det ovanligt dåligt startfält i år?
För att vi inte vill vinna stora ett år till? Eller för att Sverige inte kan bättre?
 
Vinnare blev Robin Stjernberg.
 
 
Den moraliska vinnaren, som fick flest av folkets röster var min favorit.
Yohio!
 
 
Nu ska jag skutta ner i sängen och soooova! Är så trött!
Har varit på utbildning tidigare idag, och sen tog jag Denise med mig ut och gav Molda en ordentlig genomborstning och så gick vi in och pratade med Annelie och Sven.
 


Kommentarer
Sandra

Ja, den finalen var konstig tycker jag. Läste en kommentar från en journalist som skrev att "med Yohio skulle vi inte ha en chans att vinna, det har vi därimot med Robin, så det är bättre att den där juryn fick bestämma". Något i den stilen. Själv tycker jag bara att det är skitsnack att vi bara skickar iväg för att ha chans på att vinna, borde inte det viktigaste vara vad svenska folket vill skicka vidare? oavsett chanser till placering. För annars kan vi ju skippa ta med de bidrag som sjungs på svenska i deltävlingarna med, för de har ingen chans sen.

Yohio skulle vunnit! ;)

2013-03-16 @ 19:25:43
URL: http://aylen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0