Mumsegott // mätt

Är mätt i magen och yrslig i skallen.
Maken lagade sin underbara köttfärssås och med spagetti och kalamtioliver plus ett glas vin så är det bland det godaste man kan få att äta!
 
Skulle ju träna idag...men vädret fick mig att backa ner i soffan under filten...hahaha
Har tvättat lite och gjort en hudvård extra plus, dvs lagt en ansiktsmask och med den på tog jag en lång varm dusch. Masken var inte jättebehaglig då det var mint, men nu känner jag mig ren och fräsch.
 
Jag har hämtat min biljett för helgen, ska åka till Stockholm med bla Emelie. Hon och jag ska dela hotellrum och myspysa och babbla. Ska nog köpa med mig en liten flaska vin också...kanske.
 
Måste iaf ta med mig lite ätbart både till hotellet och till konferensen vi ska på. Det är viktigt att jag får nåt att äta med ganska täta intervall. Himla tur att det finns färdiga knäckemackor med pålägg som dessutom är goda. Och en flaska vatten så klarar jag mig.
 
Måste ju ha lite åsikter om vädret också, wtf liksom. Vårdagjämning idag, men rätt ordentligt med snöfall har vi haft idag. Och jäklarnas vad halt det var på vägarna. Var iväg en sväng och hämtade som sagt min biljett och åkte till apoteket och hämtade medicin, nere vid Shell gick det rakt fram en bit.
Tur att jag kan köra bil!
Och tur att all min rädsla för vinterväglag är borta!
 
Imorgon är det torsdag och dags att redovisa sökta jobb till arbetsförmedlingen. Måste kolla upp om jag fattat rätt i att det räcker att maila, att jag inte behöver åka in.
Jag ska nog börja packa också, ska inte ha med mig så mycket för vi ska ha MK dresscode på oss på hela konferensen, men jag tänker ta min snygga knallrosa resväska ändå.
Onepiecen, dresscoden, en extra top och två par skor plus toalettsaker och lite ätbart ska iaf med.
 
Just nu sitter jag och tittar på "Vem vet mest" och dricker lite vin och bara njuter av livet.
Ikväll blir det sängen tidigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0