Myspyser :)

Sitter uppkrupen i soffan och mår fint, Bonzosnutten ligger ndanför på golvet och sover och mår nog fint han också. Ajje och Erik är och hämtar mat.
 
Jag har druckit ett halvt glas vin och en cider och känner att jag har lite fest här.
Vad är det hon sjunger? "the party's in my head"
Hahaha, känns verkligen gott att må såhär bra.
 
Det blåser som sjutton ute och jag vet inte om jag är glad åt det eller inte. Snön försvinner ju fortare när det blåser och är varmt, och om det nu blir så att jag får ett eget litet fordon imorgon så vill jag ju ha snö ett litet tag till.
 
Den här veckan har det hänt en del med Bonzo. Han börjar bli stora killen minsann.
Tänderna började han byta för ett tag sen och såvitt jag kan se är alla framtänder bytta. Den här veckan har pälsen på ryggen lagt sig ner och det tar jag som ett tecken på att det snart blir "vuxenpäls" på guldklimpen. Dessutom har håret på bakbenen börjat växa och han har blivit riktigt grov över nacke/manke och bogen.
 
Imorgon ska jag städa, tvätta och promenera. Kommer nog inte att hinna ner till gymmet. På måndag däremot ska jag gymma plus att jag ska bege mig till arbetsförmedlingen och höra vad dom har att säga.
Om två veckor har dom öppnat ansökningen till höstens plugg på högskolan.
 
Ååh, på lördag kommer Magnus Carlsson till Borlänge och det skulle vara så kul att gå! Men vi får väl se hur det blir med det, förmodligen blir det inget.
Om inte nån av er känner för att hänga med mig :)
 


Kommentarer
Aili

Låter mysigt! :D

2013-03-03 @ 09:13:07
URL: http://ailis.se
Aili

Grymt fina bilder! :)

2013-03-03 @ 09:15:15
URL: http://ailis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0