Nygaddad!

Kom hem för en timme sen, har varit hos en trevlig man vid namn Peter.
Han fick "klottra" på mig...
 
Hahaha, ja han tatuerade mig. Min första, men inte sista, tauering. Jag är sååå galet nöjd!
Vad tycker ni?
 
Känslan när man blir tatuerad är verkligen annorlunda, den går inte att beskriva. Jag förstår att en del tycker att det gör jätteont och att en del inte tycker det känns alls.
Jag tyckte att det gjorde lite ont ibland, men det hade jag ju räknat med. Och jag trodde att det skulle vara mycket värre. Och det blev mycket snyggare än jag hade trott.
 
Ett stort tack till Magnus som tipsade mig om världens bästa, och trevligaste, tatuerare!
Tack Grumpy Pete!! Jäkligt bra jobbat!
I'll be back!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0