Ryggont

Idag är Erik ledig från dagis, så idag är även jag uppe med tuppen.
Hade svårt att somna igår kväll, kan bero på att Ajje var bortrest, men det kan också vara för att jag lät bli att ta ena medicinen igår. Jag har också varit vaken inatt nån gång, det vet jag.
Och nu har jag ont i ryggen, har inte haft det på jättelänge. Vet inte varför jag har det nu, om jag har legat illa eller om jag ska bli sjuk. Har lite den känslan i kroppen.
Men jag ska ju ut på roligheter i helgen så jag har inte tid att bli sjuk nu, så idag blir det en del vila.
 
Ska försöka gymnastisera igång ryggen lite försiktigt, för smärtan sitter i musklerna.
Kul att man har lite muskler trots allt :)
 
Idag ska jag tvätta och packa, och lite senare ska vi åka och hämta en sak. Behöver städa och stryka också...men måste verkligen vila lite också.
Just ja, vi ska ju skjutsa Jocke till tåget också. Han ska åka till Malmö idag, han ska ner och spela där. Håller tummarna för att det går kanonbra för honom!
 
Dags att skutta ner till tvättstugan nu!
 
Tjingeling så länge!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0