Shoppat!

Jag har varit på stan och shoppat!
Tre par joggingbyxor åt Erik, storlek 122! Ska bli intressant att se hur dom sitter. 116 är alldeles för korta åt honom...
Tre toppar fick minsann följa med mig hem också, och ett halsband och ett nagellack.
 
Var upp till Jysk en vända också, där hittade jag ett överkast billigt, till enkelsäng.
 
Det bor nu på dagbädden i vardagsrummet.
Känns fräscht med lite mer färg än det jag hade där innan.
Hittade också en sovsäck med Cars åt Erik.
 
Upptäckte att dom säljer tält och dom har ett som skulle funka för oss.
 
Lite annat fanns det i påsarna som följde med hem...sa ju att jag var shoppingsugen ju!
Solen skiner och livet är skönt!
Nu ska jag åka och hämta min älskade Erik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miansliv.blogg.se

Ett ställe där jag skriver ner det jag känner och upplever

RSS 2.0